CONTACTA'NS
PER WHATSAPP!

Preguntes freqüents

Si la resposta a la teva pregunta no apareix a continuació, no dubtis a contactar-nos.
Necessito més hores per a què el professional completi el servei. Què haig de fer en aquest cas?

Si això succeeix, posa't en contacte amb el nostre equip i demana que afegim més hores a la teva comanda. Aquest és l'import que se't cobrarà en cada situació:

1. Vull incloure més hores de planxa dins del període inicialment contractat: L'import que se't cobrarà és de 5€ per cada hora addicional de planxa.

2. Vull agregar més hores al final del període total contractat: L'import que se't cobrarà és de 15€ per cada hora addicional.

Com contractar només un servei de planxa?
Una vegada hagis seleccionat la durada del teu servei de neteja i la freqüència desitjada, fes clic en “Només planxat”. En aquest cas, el temps total triat s'utilitzarà únicament per a planxar.
Quines són les tasques més habituals en un servei de neteja?

La nostra neteja ideal inclou totes les tasques necessàries per a posar en ordre la teva casa, però és important recordar que ets tu qui marca les prioritats. En cas que no hi hagi instruccions específiques, els nostres professionals seguiran el següent programa fins a cobrir el total de les hores contractades:

Informació important! Has de tenir en compte que quan contractes un dels nostres serveis, estàs contractant hores de servei.

En cadascuna de les estances:

Llevar la pols i netejar totes les àrees i superfícies a l'abast del professional (inclosos mobles, miralls, prestatges i dispositius electrònics)
Retirar les escombraries de cadascun els contenidors i reemplaçar les bosses de plàstic
Escombrar i fregar el terra
Recollir la roba dispersada i col·locar-la en el cistell de la roba bruta.
Netejar sota mobles lleugers
Realitzar la neteja de catifes i entapissats (en aquest cas el client ha de proporcionar una aspiradora)
Netejar la part interior de les finestres

A la cuina

Netejar, desinfectar l'aigüera i rentar els plats.
Neteja de la part exterior del microones i el forn
Netejar la part exterior dels armaris, calaixos i plaques de cocció i l'exterior dels electrodomèstics.
Netejar l'exterior dels armaris de la cuina
Neteja de taulells

En el bany

Netejar i desinfectar el lavabo, el vàter, la dutxa o la banyera, el mirall i les finestres.
Canviar les tovalloles de dutxa i mans sempre que hi hagi tovalloles netes disponibles
Netejar el terra del bany i deixar-lo net, sec i perfumat.
Neteja de taulells

A les habitacions

Fer el llit
Llevar la pols de mobles i dispositius electrònics (TV, ràdio, etc.)
Plegar i organitzar la roba exposada i col·locar-la sobre el llit o en la cistella de la roba bruta
Netejar la part exterior d'armaris i prestatges.

En àrees de servei

Rentar els draps que s'utilitzen diàriament i estendre'ls perquè s'assequin.
Organitzar i guardar els utensilis que s'usen diàriament.
Neteja de les àrees externes

Quin professional m'atendrà?

Els professionals que utilitzen la nostra plataforma són experimentats, fiables i atents.

Per a la teva comoditat i seguretat, el dia anterior a la data programada per al servei, abans de les 20:00 hores, rebràs un correu electrònic amb el nom i identificació del professional que t'atendrà.

L'endemà de finalitzar el servei contractat, rebràs un correu electrònic que et permetrà avaluar al professional que et va atendre, incrementant així la teva confiança. Aquest pas és molt important per al manteniment i la qualitat dels nostres serveis. Comptem amb tu!

Quins materials necessito tenir disponibles el dia de la neteja?

La qualitat dels nostres serveis també depèn de tu, assegura't de proporcionar els materials que et suggerim en la llista a continuació:

Escombra
Tiràs
Escombreta de bany o raspall per al bany
Esponja per a rentar els plats
Pal de fregar
Drap de neteja
Detergent, rentavaixella
Desinfectant, Multiusos, Desgreixador
Galleda
Neteja vidres
Guants
La disponibilitat de productes en la teva llar influeix directament en la qualitat dels serveis contractats.

Si també has contractat el professional per a planxar la roba, assegura't de proporcionar una planxa i una taula de planxar per a realitzar el servei.

Com funcionen els plans de neteja?
Has contractat un dels nostres plans de neteja? Ara ens toca a nosaltres! no et preocupis, t'atendrem segons la periodicitat contractada en el teu pla.
Activitats que no formen part del nostre pla de neteja, estigueu atents!

Algunes activitats poden posar en risc als professionals i, per tant, entenem que aquestes activitats han de ser realitzades per un professional especialitzat. Algunes de les tasques que entenem no han de realitzar-se són les següents:

Netejar candelers de cristall o ventiladors de sostre
Treure la pintura del terra
Netejar les mascotes o la brutícia que generen
Moure objectes pesats
Neteja exterior de finestres fora de l'abast dels professionals o neteja de porxos exteriors.
Netejar els sostres o les superfícies fora de l'abast del professional
Neteja de taques profundes i brutícia incrustada
Eliminació de floridura de parets i sostres
Neteja de terrasses de fusta i piscines

Com és la política de cancel·lació?

Sabem que els horaris poden canviar ràpidament, però desafortunadament, ignorar, reprogramar o cancel·lar un servei amb menys de 24 hores d'antelació pot fer que el teu professional perdi un treball valuós.

Per tant, si necessites cancel·lar o reprogramar el servei, envia'ns un correu electrònic a contacto@care121.es amb la informació de la teva comanda i el cancel·larem o reprogramarem per a tu

Para atenció a les següents regles:

  • Almenys amb 24 hores d'antelació, la teva comanda es cancel·larà sense càrrec addicional;
  • Per als serveis que es prestin el primer dia hàbil de la setmana, la cancel·lació ha de realitzar-se abans de les 16:00 hores de l'últim dia hàbil de la setmana anterior, en cas contrari es cobrarà l'import total del servei contractat;
  • Cancel·lació amb menys de 24 hores d'antelació, es cobrarà l'import total del servei contractat;

Serveis de recurrència automàtica (plans setmanals o quinzenals):

  • Cancel·lació després dels 30 primers dies: sense cost addicional;
  • Cancel·lació durant els 30 primers dies: es cobrarà una penalització per import de 15€.
Tinc un professional de preferència, puc sol·licitar-lo?
Sí, això és possible! Però abans de fer-ho necessitem confirmar la disponibilitat del professional per al dia de la setmana que triïs, si hi ha algun imprevist o canvi ens posarem en contacte amb tu. En qualsevol cas no et preocupis, si no és possible contactar amb el teu professional de preferència, el nostre equip et recomanarà un altre professional cinc estrelles perquè t'assisteixi.
Ja estan inclosos les despeses de transport i alimentació?
Sí! Totes les despeses ja estan incloses. Has completat la teva comanda? Ara relaxa't i deixa'ns la feina a nosaltres.
No sé quantes hores hauria de contractar? Em podeu ajudar?

Sí. Tenim alguns suggeriments que et poden ser d'ajuda a l'hora de contractar els nostres serveis.

En tot cas val la pena emfatitzar que això són només "recomanacions". Entenem que la grandària de la propietat és només un dels factors que poden influir en el temps requerit per a realitzar un servei de neteja, un altre factor amb igual i / o major importància és el de l'estat de la propietat a netejar.

De 10 a 19m2 > 1 hora de servei
De 20 a 39m2 > 2 hores de servei
De 40 a 69m2 > 3 hores de servei
Desde 70m2 > 4 hores de servei

Així mateix et recordem que en la nostra web també tens l'opció de contractar dos o més professionals per al mateix servei i, si és necessari, pots contractar hores addicionals al final del període contractat.

Altres preguntes? Contacta'ns.
Posa't en contacte amb nosaltres mitjançant whatsapp o envia'ns un correu electrònic, i el nostre equip estarà encantat d'atendre tots els teus dubtes.